![]() |
![]() |
#1 |
Newbie
|
![]()
Zie op het engelse en duitse forum van alles staan, maar wordt er niet echt wijs uit.
simpele vraag: Blijft mijn ideale traingsvolgorde hetzelfde of is het (dagelijks) regelmatig een andere volgorde? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Captain
|
![]()
Je trainingscombo blijft hetzelfde. Deze veranderd per character alleen als je van positie veranderd.
Bij een verdediger heb je dus een bepaalde combo, maar zodra je naar middenvelder veranderd veranderen de attributen. Je verdedigerscombo blijft nog wel hetzelfde ;-)
W3 INT ¤
W4 INT ¤
W5 INT ¤ W6 INT
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newbie
|
![]()
zit er dan verschil in volgorde tussen 3-way en 2-way combo?
Kan zijn dat ik het verkeerd heb opgeschreven maar ik had de combo Conditie --> Schot --> pass en vandaag is mijn eerste training die ik doe conditie, en krijg ik de volgorde schot --> conditie (schijnbaar is gister mijn laatste training schot geweest). Kan natuurlijk zijn dat ik helemaal de weg kwijt raak in het gebeuren.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Captain
|
![]()
Dat kan niet kloppen.
Elke speler heeft vijf standaardattributen. Voor een aanvaller zijn dit: Sprint, schot, pass, dribbelen en conditie Voor een middenvelder zijn dit: Interceptie, schot, pass, dribbelen en conditie. Met deze vijf attributen krijg je een lijstje (die van mij als vb.) bijvoorbeeld: schot-dribbelen-conditie-interceptie-pass. Mijn 2-ways zijn dan: Schot-dribbelen Dribbelen-conditie Conditie-interceptie Interceptie-pass Pass-Schot Mijn 3-ways zijn dan: Schot-dribbelen-conditie Dribbelen-conditie-interceptie Conditie-interceptie-pass Interceptie-Pass-Schot Pass-schot-dribbelen Dus je moet een achtereenvolgend lijstje kunnen maken van je vijf attributen. Ik stel voor dat je deze uitprobeert: Schot-conditie-dribbelen-interceptie-pass.
W3 INT ¤
W4 INT ¤
W5 INT ¤ W6 INT
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newbie
|
![]()
denk dat ik gezopen had,
![]() interceptie-schot-conditie-pass-dribbel Allemaal hartelijk dank voor de reacties. Last edited by schoffelaars; 12.01.2015 at 13:34. |
![]() |
![]() |
The Following User Says Thank You to schoffelaars For This Useful Post: |
![]() |
#6 |
Captain
|
![]()
Sorry dat ik nog een keer zo laat reageer, maar het ziet er uit dat er veel mensen zijn die de combo nog niet goed begrijpen.
Wat en hoe? De combo's is een manier van trainen, dat wanneer je goed traint je een bonus krijgt bij een training. Bij elke positie is dat anders, en bij elke positie heb je verschillende manieren om jou combo te krijgen. Het beste is om een tijdje willekeurige trainingen te proberen achter elkaar, totdat je een 'combo' krijgt. Met een two-way combo krijg je een bonus van +3 op je laatst getrainde attribuut en met een three-way combo krijg je een bonus van +10 op je laatst getrainde attribuut. Hoe zie ik dat ik een combo heb? Bij een zogeheten two-way combo (2-way) ligt de achtergrond rond je personage op. Dit ziet er zo uit: Wanneer je een three-way combo (3-way) hebt, dan wordt de achtergrond rond je personage rood. Dit ziet er zo uit: Welke mogelijkheden heb ik met mijn personage? Wanneer je een keeper bent, zijn dit je mogelijkheden: 1. Dichtbij tegenhouden -> pass -> conditie -> kopbal tegenhouden -> op afstand tegenhouden 2. Op afstand tegenhouden -> pass -> kopbal tegenhouden -> dichtbij tegenhouden -> conditie 3. Kopbal tegenhouden -> pass -> op afstand tegenhouden -> conditie -> dichtbij tegenhouden 4. Conditie -> pass -> op afstand tegenhouden -> conditie -> kopbal tegenhouden Wanneer je een verdediger bent, zijn dit je mogelijkheden: 1. Counter -> dribbelen -> Pass -> conditie -> interceptie 2. Interceptie -> dribbelen -> conditie -> counter -> pass 3. Conditie -> dribbelen -> interceptie -> pass -> counter 4. Pass -> dribbelen -> counter -> interceptie -> conditie Wanneer je een middenvelder bent, zijn dit je mogelijkheden: 1. Interceptie -> dribbelen -> pass -> conditie -> schot op doel 2. Schot op doel -> dribbelen -> conditie -> interceptie -> pass 3. Conditie -> dribbelen -> schot op doel -> pass -> interceptie 4. Pass -> dribbelen -> interceptie -> schot op doel -> conditie Wanneer je een aanvaller bent, zijn dit je mogelijkheden: 1. Sprinten -> dribbelen -> pass -> conditie -> schot op doel 2. Schot op doel -> dribbelen -> conditie -> sprinten -> pass 3. Conditie -> dribbelen -> schot op doel -> pass -> sprinten 4. Pass -> dribbelen -> sprinten -> schot op doel -> conditie Tips & tricks 1. Gebruik geen showtrainingen in het vinden van je combo, fame krijg je toch wel door middel van wedstrijden. Het is zonde van je groei. 2. Zoek naar de kortste trainingen tijdens het vinden van je combo. 3. Heb je al een two-way combo gevonden? Kijk dan in de bovenstaande rijtjes om je combo te vinden! 4. Veel trainingsplezier!
W3 INT ¤
W4 INT ¤
W5 INT ¤ W6 INT
Last edited by Miracle OS; 18.05.2015 at 13:25. |
![]() |
![]() |
The Following 7 Users Say Thank You to Miracle OS For This Useful Post: |
![]() |
Tags |
combo, training, training-combo |
Thread Tools | |
Display Modes | |