SoccerStar - Supportforum

Go Back   SoccerStar - Supportforum > Game & Support > Club Section > S2 NL > Clubhouse

Notices

Clubhouse Mergers, small talk, meet & greet

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09.06.2016, 17:29   #1
Miracle OS
Captain

Miracle OS's Avatar

Lightbulb 80 seizoenen, dus klaar!

Hello peepz,

Ik heb besloten Rising Stars na dit seizoen te verlaten. Ik zit al ruim 80 seizoenen bij het team (70 seizoenen bij het nieuwe Rising Stars) en heb besloten dat het klaar is.

Hoewel ik wel verder wil spelen op die server, ben ik ook van plan om een andere richting aan te gaan. Na mijn inactieve periode op de server ben ik het aanvoerderschap kwijtgeraakt en ik wil daarom graag een nieuwe club oprichten. Ik zal hiervan uiteraard de aanvoerder zijn. Om de club niet zomaar te verlaten, sluit ik dit seizoen af bij Rising Stars en zal dan de nieuwe club oprichten. De naam blijft nog even geheim.

Voor een succesvolle club heb ik natuurlijk wel spelers nodig. Ik zal geen minimum vaardigheid level neerzetten, dus wanneer je dit leest en je zoekt een nieuwe uitdaging: stuur mij ingame een berichtje met je naam en je positie. Ik zal je op de lijst zetten en zal bekijken met wie we de nieuwe uitdaging aan zullen gaan.

Ik zoek vooral mensen die gezelligheid willen terugbrengen. Zoals eerder gezegd: naam blijft geheim, maar stuur een berichtje naar Koekjuh (s2 NL).

Greetingz.
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules