SoccerStar - Supportforum

Go Back   SoccerStar - Supportforum > Non-English Forums > Dutch Forum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 27.08.2013, 12:56   #1
Miracle OS
Captain

Miracle OS's Avatar

Default Game: Ridders van de Ronde Tafel

Het Spel
Het spel is vrij simpel. 1/2 opdrachten per eliminatie. Bij deze opdrachten zijn verschillende dingen te winnen. Denk hierbij aan vrijstellingen of inzage in sommige dingen.
Na de opdracht volgt een eliminatie. In deze stemming mogen alle deelnemers een stem uitbrengen op een persoon. De persoon met de meeste stemmen moet per direct het spel verlaten.

Spelverlater
Mocht je d.m.v. een stemming het spel verlaten, dan is het spel voor jou nog niet helemaal klaar. Op het einde moet er in de finale die gaat tussen 3! personen nog een winnaar gekozen, de eerdere afvallers heb ik hier misschien nog bij nodig.

Activiteit
Ik hoop natuurlijk dat het spel actief wordt gespeeld. Dit ligt volledig aan jullie. Vindt jij dat iemand te inactief is, neem initiatief en meldt het bij mij. Dan kan ik kijken (waar nodig) voor vervanging. Daarnaast kunnen jullie zelf ook het recht in eigen handen nemen. Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om de inactieveling eruit te stemmen.

Complotten/Pacten
Het spel speelt zich niet alleen af in dit topic. Ook via pm's mogen jullie communiceren. Complotten smeden kan een tactisch voordeel opleveren. Hier zijn wel een aantal regels voor:
Complotten dienen deze ronde niet te worden opgestuurd. Je maakt ze met zijn tweeën of met meer personen. Maar pas op! Kies je vrienden zorgvuldig, ik sta niet garant voor verraden o.i.d. Iemand mag een complot afsluiten en je dan kei hard backstabben.

De opdrachten
Zijn heel verschillend. Vaak met een persoonlijke win factor. Bijvoorbeeld een vrijstelling, of een schildpad. Met de schildpad krijg je bij de volgende test een eliminatie stem minder op je. De opdrachten kunnen variëren van vragen, naar zoekopdrachten en raadsels

Eliminaties
Nadat iedereen zijn eliminatiestem heeft ingestuurd, word er iemand geëlimineerd. Deze persoon word verzocht niet meer in het topic te posten, en te wachten op het einde.

Ridders
Sir Galahad
Sir Lancelot
Sir Parcival
Sir Tristan
Sir Ywain
Sir Kay
Sir Lionel
Sir Bedivere
Sir Gawain
Sir Dagonet
Sir Bors
King Arthur

Je kiest een ridder door in een bericht naar mij je ridder te sturen en waarom je deze ridder graag wilt zijn. Je mag je ridder bekend maken in het topic, maar of dit slim is? Kiezen twee spelers eenzelfde ridder, dan word er uiteraard een hevige strijd gevoerd.

Signature made in reminder of great players on the Dutch servers.
Miracle OS is offline   Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to Miracle OS For This Useful Post:
Old 27.08.2013, 12:59   #2
Noah
Legend

Leuk spel lijkt mij,

Ik hoop dat we niet teveel battles hoeven te maken, ik bedoel, het is maar een poppetje ^^, ik denk dat er wel een battle komt als er iemand voor King Arthur doet dus doe dat niet, ik weet dat een paar mensen het wel gaan doen, dat is jullie keus maar ik hoef geen battle

Ik koos Sir Lionel (Messi)

S1 (NL) Huliselan - FC Jwbig
S2 (NL) Huliselan - the bombers
W1 - Stars on Fire
Leader of WIDM 2.0!
Noah is offline   Reply With Quote
Old 27.08.2013, 13:31   #3
Jeffo
Guest

Je bent te laat... Ik was eerder,
  Reply With Quote
Old 27.08.2013, 13:50   #4
Capuchin
Club Hero

Capuchin's Avatar

3
2
1
DING ING FIGHTTTT
Old 27.08.2013, 19:31   #5
Miracle OS
Captain

Miracle OS's Avatar

Er staan al 7 mensen ingeschreven!! Meedoen is gratis

The Following 3 Users Say Thank You to Miracle OS For This Useful Post:
Old 30.08.2013, 12:34   #6
Miracle OS
Captain

Miracle OS's Avatar

Exclamation De eerste eliminatie

Sommige ridders waren heel populair, sommige tot verbazing wat minder. We ontmoeten hier in Londen, waar we helaas afscheidt moeten nemen van sommige mensen, waarom? De ridders Sir Lionel, Sir Lancelot en Sir Kay zijn door meerdere mensen gekozen. Hieronder een klein overzicht.
Sir Lancelot > jomancool54, El Super
Sir Kay > Divisum, Mr Probz
Sir Lionel > Noah, Jeffrey Ongena
Sir Gawain > Bart
Sir Bors > ILoveFeyenoord1
King Arthur > Junjie

Mijn felicitaties voor diegene die wel succesvol een ridder hebben kunnen kiezen.
Zoals jullie zien moeten Danny, Justin, Noah, Jeffo, Dennis en Robin strijden om hun ridder. Deze mensen hebben een keuze, de battle aangaan, of de handoek in de ring gooien. Wil je de battle aangaan? Dan is hier je opdracht: In deze opdracht moet jij een raadsel oplossen, wat puzzelen en je brein gebruiken. Wie het meeste goed heeft die wint. Wordt het gelijkspel? Dan gaat het om het aantal verstreken tijd. Wees dus snel en efficient.

Opdracht:
Link een spreekwoord aan deze twee plaatjes. Elk plaatje heeft één spreekwoord, dus totaal twee spreekwoorden over twee plaatjes.
1.

2.

Deze opdracht is alleen voor de battlers, los het raadsel op of gooi de handoek in de ring. Alles via berichten!!

Old 30.08.2013, 12:43   #7
junjie
Club Hero

junjie's Avatar

Ik ben koning!!!

junjie is offline   Reply With Quote
Old 30.08.2013, 15:47   #8
Capuchin
Club Hero

Capuchin's Avatar

ik niet
Old 03.09.2013, 18:08   #9
Miracle OS
Captain

Miracle OS's Avatar

Quote:
Originally Posted by Miracle OS View Post
Sir Lancelot > jomancool54, El Super
Sir Kay > Divisum, Mr Probz
Sir Lionel > Noah, Jeffrey Ongena
[b]Sir Gawain > Bart
King Arthur > Junjie

Opdracht:
Link een spreekwoord aan deze twee plaatjes. Elk plaatje heeft één spreekwoord, dus totaal twee spreekwoorden over twee plaatjes.
1.

2.
Was het lastig jongens? Een ridder kwam het kasteel binnen, daar zaten al Sir Gawain (Bart), Sir Bors (ILoveFeyenoord1) en King Arthur (Junjie). Het was Sir Kay, maar wie was de ridder eigenlijk?
Sir Kay werd bestreden door Mr Probz en Divisum. Divisum had al een eerste goed, maar slaagde er niet in om een tweede spreekwoord goed te raden. Lukte het Mr Probz de poging van Divisum te verbeteren? Helaas niet! Hij had namelijk geen spreekwoord goed! Sir Kay (Divisum) ging zitten naast Sir Gawain aan de tafel.
De plek naast Sir Bors was nog vrij. Hier was Sir Lancelot geplaatst, die al fluitend binnen kwam wandelen, maar wie was de persoon? Was het Jomancool54, of was het El Super? Tot verbazing heeft Jomancool54 niks ingestuurd, waardoor El Super automatisch won. Echter kon El Super niet beide spreekwoorden goed raden, wel was hij in staat een enkel spreekwoord goed te verwoorden. Ook Sir Lancelot kon gaan zitten.
Als laatste liep Sir Lionel binnen, hoewel hij het snelst de opdracht had voltooid, wist hij zich niet op tijd te melden voor het bal. Midden in de avond kwam hij binnen, met een bekend masker, maar wie stelde hij voor? Jeffrey Ongena wist één spreekwoord goed te verwoorden, echter lukte het Noah niet om een spreekwoord goed in te vullen. Sir Lionel is nu beter bekend als Jeffrey Ongena.
Spreekwoord 1: De muren hebben oren. (Door niemand geraden!)
Spreekwoord 2: Iemand het bloed onder de nagels vandaan halen.

Sir Lancelot > El Super
Sir Kay > Divisum
Sir Lionel > Jeffrey Ongena
Sir Gawain > Bart
King Arthur > Junjie

Opdracht volgt!

The Following 4 Users Say Thank You to Miracle OS For This Useful Post:
Old 18.09.2013, 20:31   #10
Divisum
Legend

Divisum's Avatar

Send a message via Skype™ to Divisum
Question

Ik wil niet opdringerig doen, maar komt er een opdracht?

pannekoek?

s1 NL Voledig Lid Invasion
s2 NL Aanvoerder Rising Stars
Rising Stars 4 life

I have a Dream
~Martin Luther King~
Divisum is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules